550+ mensen aan een baan geholpen

Veelgestelde vragen over
Inschrijven & Werkwijze.

Ontdek hoe je aan de slag kunt via ZoFlexo, wat het verschil is tussen uitzenden, detacheren en zzp’en en hoe het proces na je aanmelding eruitziet.

Hoe kan ik mij inschrijven of solliciteren bij ZoFlexo?

De makkelijkste manier is door te reageren op een vacature die jou aanspreekt. Staat er geen interessante vacature op de website? Dan kun je jouw cv en wensen toesturen via het open sollicitatieformulier. Heb je geen idee waar je naar op zoek bent of wil jij je gewoon bij ZoFlexo inschrijven? Dan kun je dit eenvoudig doen via onze website door het aanmeldformulier in te vullen.

Na je aanmelding neemt de recruiter van ZoFlexo uiterlijk binnen twee werkdagen contact met je op. Een korte vraag aan ons? Stuur dan een mail, stel je vraag via WhatsApp of via ons contactformulier.

Kan ik mij inschrijven als ik nog geen ervaring heb?

Als je via of bij ZoFlexo wil werken, heb je minimaal 1 jaar werkervaring nodig. In sommige gevallen hebben wij werk voor starters of zonder (afgeronde) opleiding. Deze informatie kun je vinden in de vacaturetekst. Heb je hier vragen over? Neem contact met ons op voor meer informatie. We helpen je graag bij het vinden van een passende opdracht of werk en bieden ondersteuning waar nodig.

Wat gebeurt er na mijn aanmelding of sollicitatie?

Na jouw aanmelding of (open)sollicitatie, streven we om binnen één á twee werkdagen telefonisch contact met je op te nemen. Tijdens dit gesprek, maken we een korte introductie en plannen we een kennismakingsgesprek in. Afhankelijk van jouw functie en reisafstand vindt dit gesprek online of bij ons op kantoor in Rijswijk plaatst. 

Wanneer het gesprek van beide kanten positief is gaan we een samenwerking aan en kijken we naar passend werk.

Heb je na één week geen reactie van ons ontvangen, is er wellicht wat fout gegaan met de aanmelding. Neem in dit geval contact met ons op om naar de status van jouw sollicitatie of aanmelding te vragen.

Hoe werkt werken via ZoFlexo?

Bij ZoFlexo bieden we verschillende mogelijkheden aan. Je kan bij ons aan de slag als uitzendkracht, detacheerder, zzp’er of via Flex-naar-Vast of Mix & Match werken en kies je voor flexibel werk of vaste opdrachten bij verschillende opdrachtgevers. Wij koppelen je aan een passende baan en regelen je contract, salaris/ facturatie en administratie.

Wat is het verschil tussen uitzenden, detacheren en zzp’en?

Bij uitzenden werk je bij ZoFlexo op flexibele basis via een uitzendovereenkomst, bij verschillende opdrachtgevers en zonder vaste einddatum. Wanneer je gedetacheerd wordt heb jij een arbeidsovereenkomst met ZoFlexo (wij zijn jouw werkgever) en word je steeds voor een bepaalde periode bij een opdrachtgever geplaatst. 

Ben je zzp’er dan heb je de keuze om flexibel als voor een periodieke opdracht te kiezen. Als zzp’er ben je niet in dienst bij ZoFlexo, maar begeleiden en ondersteunen wij jou in je administratie, documenten, overeenkomst(en) en facturatie.

Kan ik als uitzendkracht en zzp’er werken?

Ja, bij ZoFlexo kan je zowel als uitzendkracht als zzp’ers aan de slag gaan. Kies voor Mix & Match werken en wissel tussen soms loondienst en soms zzp. Onze juridische structuur biedt jou deze mogelijkheid. Vraag naar de voorwaarden en kijk of deze aansluiten op jou wensen

Hoelang duurt het voordat ik een opdracht krijg?

Dit hangt af van je beschikbaarheid, ervaring en de vraag vanuit opdrachtgevers. We doen ons best om je zo snel mogelijk te matchen met een passende opdracht. Vaak kun je binnen enkele dagen tot weken beginnen.

Kan ik zelf kiezen welke opdrachten ik accepteer?

Ja, bij ZoFlexo heb je de volledige vrijheid om te kiezen welke opdrachten of diensten je accepteert. We bieden verschillende mogelijkheden en jij bepaalt wat het beste bij je past. Heb je een arbeidsovereenkomst met ZoFlexo en word je gedetacheerd. Bestaat de kans dat als er tijdelijk geen werk is, dat wij de keuze maken. Met het maken van de keuze houden wij zo veel mogelijk rekening met je wensen.

Kan ik meerdere opdrachten tegelijk aannemen?

Ja, zolang de opdrachten elkaar niet overlappen en je voldoet aan de voorwaarden van de opdrachtgever, kun je meerdere opdrachten combineren.

Wat gebeurt er als mijn opdracht afloopt/stopt?

We zoeken continu naar nieuwe opdrachten, die aansluiten op je wensen en behoefte. We proberen ervoor te zorgen dat je zonder onderbreking door kunt werken. Vaak hebben we voor einde van jouw opdracht al nieuw werk gevonden. Daarnaast kun je zelf ook aangeven of je beschikbaar bent voor nieuwe klussen.

Kan ik parttime werken via ZoFlexo?

Ja, je kunt zelf bepalen hoeveel uren je werkt. Bij het kennismakingsgesprek geef jij aan of je parttime of fulltime aan de slag wilt. Wij zorgen vervolgens voor aansluitend werk.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn opdracht?

Neem contact op met je contactpersoon bij ZoFlexo. We kijken dan samen naar een oplossing of een andere opdracht die beter bij je past.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wijzigingen in je gegevens kun je doorvoeren via je persoonlijke account op onze website, in de app of door contact op te nemen met onze administratie.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op via e-mail, WhatsApp of telefoon. We helpen je graag verder!

Ontdek meer over werken via ZoFlexo

Hierom kies jij voor ZoFlexo
Wat je kunt verwachten. Wij zorgen voor je.

Werken via ZoFlexo
Uitleg over uitzenden, detacheren en zzp-werken. 

Vacatures bij ZoFlexo
Een baan of opdracht die écht bij je past. 

Werkwijze van ZoFlexo
Hoe wij samenwerken en wat je kunt verwachten. 

Mijn ZoFlexo
Om je gegevens of voorkeuren aan te passen. 

Contact met ZoFlexo
Stel je vraag of neem direct contact met ons op.